Často kladené otázky

  • Ako si môžem objednať knihu so svojím dieťaťom v hlavnej úlohe?
  • Ak chcete knihu personalizovať a objednať, postupujte prosím nasledovne:
    1. Vyberte titul / príbeh, ktorý sa vám najviac páči a ktorý je podľa vás vhodný pre vaše dieťa.
    2. Kliknite na položku „Personalizovať“ knihu.
    3. Vyplňte všetky polia informáciami, ktoré chcete zahrnúť do knihy. - DÔLEŽITÉ, aby boli všetky polia vyplnené, a aby boli vyplnené správne!
    4. Vyberte si pohlavie, vlasy a farbu pleti pre vaše dieťa ako aj, akú farbu vlasov a pleti by mali mať ostatné postavy. 
    5. Kliknite na tlačidlo „Hotovo.“
    6. Na tejto stránke skontrolujte, či sú zadané informácie, ako aj osobná predná (titulná) strana knihy správne, podľa vášho želania.
    7. Ak zistíte, že je niekde chybná informácia, kliknite na položku „Upraviť informácie“
    8. Všetko vyzerá správne? V tom prípade kliknite na „Pridať do košíka“.
    9.  Prejdite si objednávku a kliknite na položku „Prejsť do pokladne”.
    10. Zadajte informácie o doručení a vaše telefónne číslo.
    11. Akceptujte naše obchodné podmienky.
    12. Potom budete presmerovaní do zabezpečeného okna platby.

  • Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa konkrétnej knihy alebo počas procesu objednávania, môžete nám napísať na adresu eva@mybestbook.com alebo zavolať na +45 71 96 55 00. 

  • Existuje limit, ako dlhé môže byť meno dieťaťa?
    Nie, nemáme daný limit na dĺžku mena dieťaťa. Majte však na pamäti, že veľmi dlhý názov predstavuje problémy s dizajnom / rozvrhnutím, keď sa text upravuje.

  • Môžem zmeniť vzhľad (odtieň) pokožky ostatných osôb v knihe?
  • Áno, pri objednávke knihy sa rozhodnete pre odtieň a farbu každej postavy. Ilustrácie sa tak stanú úplne jedinečnými pre vašu detskú knihu.

  • V jednom z polí pre knihu, ktorú som si vybral, navrhujete, aby som napísal meno napr. dedka. Moje dieťa žiaľ už nemá starého rodičia, môžem do príbehu napísať niekoho iného?
  • Áno, pokiaľ nie je špecificky uvedené, že MUSÍ byť presne dedkom, ktorý je súčasťou príbehu, môžete kľudne napísať napr. strýko, sused alebo starší priateľ dieťaťa.

  • Čo sa stane, ak zabudnem vyplniť pole počas personalizácie / objednávania knihy, alebo ak napíšem nesprávne meno?
  • Potom budú tieto informácie v texte knihy chýbať alebo budú nesprávne a text nebude dávať zmysel! Preto je mimoriadne dôležité, aby ste pri objednávaní zadali správne údaje do všetkých požadovaných polí.

  • Môžem si byť istý, že faktúra alebo iné dokumenty obsahujúce cenu knihy, nie je súčasťou balenia, ak chcem knihu poslať priamo dieťaťu, ktoré knihu dostane?
  • Všetky faktúry, potvrdenia objednávok a ďalšie informácie s cenami budú zaslané iba na vašu emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávaní.Takže sa nemusíte obávať, že faktúru obdrží obdarovaný/á.

  • Ako dlho trvá zaslanie knihy? Ako dlhý je časový úsek od objednania až po doručenie objednávky?
  • Spravidla vyrábame a dodávame do 3 až 4 pracovných dní a okamžite vám objednávku pošleme prostredníctvom pošty.

  • Je bezpečné platiť pomocou mojej debetnej/kreditnej karty na tejto webovej stránke?
  • Samozrejme používame služby Fondy, ktoré sú certifikované podľa štandardu PCI. Viac informácií o službe Fondy nájdete tu: https://fondy.eu/en/

  • Aká je cena poštovného?
  • Objednávkam obsahujúcim knihu sa za zásielku do na poštu vo vašom okolí faktúrujú 3€.

    Bohužiaľ, tovar nie je možné vyzdvihnúť v našom sklade.

  • Čo robiť, ak sa v knihe, ktorú som dostal/a, vyskytli chyby?

  • Pokiaľ v objednávke zistíte chybu, pošlite prosím okamžite e-mail na adresu eva@mybestbook.com a my samozrejme vašu knihu čo najskôr nahradíme.Bohužiaľ, ak je chyba v tom, že ste pri objednávaní zadali nesprávne informácie, nemôžeme knihu nahradiť. Ale aj tak nás prosím kontaktujte, aby sme pre vás našli čo najvhodnejšie a najrýchlejšie riešenie.